Million

Idag har jag varit i stallet sjukt länge.
Vi hade ju insläppet och efter det skulle vi rida.

Jag tänkte att jag rider barbacka, går de inte bra kan vi iaf ha roligt!
Men det gick jättebra, vi red på fältet tillsammans med nora & cheif.
Elin & pernilla fotade! :d

Men iaf, jag gjorde massa volter i olika storlekar för att han skulle lyssna.
Oså gjorde jag exakt som karin sa, och han lyssnade direkt! Så underbart.
Samma sak i traven, jag gjorde lite halter, öppnor och skänkelvikningar :)
tog en galopp i varje varv, bara för att känna på honom. Han va superfin då med.
Så jag gjorde 2 ökningar i trav sen joggade jag av honom,
och shiiit vilken lång,fin och rund form vi fick till! helt underbart :)

Efter det blev han avtvättad borstad och lite sånt :)

Jag startar 14.40 imon så ska tvätta honom en gång till :)



en bild från i vintras :) (detta täcke gjorde millions man sjukt ful :( )


Kommentarer
Postat av: tanja

jag har ett lika dant täcke och manen blev helt ful på min ponny också :( men annars tycker jag att det är ett sjukt fint täcke :)

bra blogg :)

2011-04-24 @ 21:39:58
URL: http://bokito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0