Million

ursäkta den dåliga uppdateringen......


Million reds iaf ut idag, på pullarnosgrimma, mässingbettet och dressyrsadel.
Red ca 20-30 minuter, skritt och jogging och en lätt galopp.
han kändes lite konstig men de blev bättre sen,

avslutade i ridhuset där han var superfin :) <3

gjorde itne så mycket krävande, bara lite tempoväxlingar och olika former, någon ökning och samling.
han gick ner i formen riktigt bra idag :)

fina ponnyn <3



haha, en bild på mig och million från en promenad :)

jag och million har tyvärr kommit in i en liten ''motgångs-period''..
men vi kämpar på så gott vi kan, och gör det som känns rätt, och försöker iaf tänka på det positiva.
detta är våran första motgång..



Kommentarer
Postat av: ida

eliiiin.

man måste ha motgångar för att få framgångar. & jag lovar, man blir såååå mkt starkare av motgångarna. jag har haft sjukt tuffa med nemo o kom inte runt på en bana på 70cm... nu tävlar vi lb även MED motgångar. men inte en chans att jag ger upp med dom, jag vet att jag blir bättre med dom. tänk så :)! <3

2011-04-28 @ 21:38:35
URL: http://idaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0