morronnn!

hallå, nu sitter jag och dricker youghurt, och tycker synd om mig själv.. haha. har ont i halsen.
ska alldeles strax ut och åka ner till skolan för att ha en sjukt tråkig matte-lektion..
dessutom ligger jag 2 kapitel efter, då är det väldigt jobbigt.. haha

men efter skolan ska vi ta insläppet och allt i stallet, plus att jag måste göra allt som ska göras dagen innan tävling...
tvätta, putsa, rida, mocka, packa, osv!
oså har jag lovat att ta kvällsfodrinigen också, så får se när jag kommer hem :)

ha det så bra!

förresten, tack för alla underbara kommentarer om att million är fin osv, värmer verkligen :D <3



idag får linn&winnie stå för bilden :)
tog massa bilder på dom på greva! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0