Presentation: Elin

Ja, Mitt namn är då Elin Johansson.
Jag går i nian på alfred dalin skolan, och ska gå en samhälls linje på sanda. Jag har hållt på med hästar i hela mitt liv. Men red på ridskola och hade sköthäst tills för 3 år sedan. Jag älskar hästar och djur, och mina underbara vänner.

Min första ponny hette Madicken, henne tänker jag skriva ett kort inlägg om imorgon.

Den ponnyn jag har nu heter Million. Han har gjort ganska mycket innan han kom till mig.
Han är en skimmel, valack på snart 17 år. Han är ganska kraftigt bygg, med väldigt lång rygg, vilket gör honom ganska svår i dressyren, att få fram steget. Vi satsar på LA hopp, ev MSV B. Starta lite fälttävlan och lite dressyr.
Men framförallt att ha roligt. Million är den snällaste som finns och skulle aldrig göra något elakt. Han är glad och positiv nästan hela tiden.
Han har blivit slagen tidigare i sitt liv, men det är inget som märks av nu.
Men han ska i alla fall stanna hos mig livet ut. :)

Änsålänge har vi tävlat en dressyrtävling, och en hel del hoppning, har blivit placerad en hel del gånger också.
Har startat LB som högst. Men vi hoppar 130 på träning. Våran andra dressyrtävling är på måndag och nästa helg ska vi debutera LA :). Vi tänker alltid positivt och det har bara gått dåligt en gång.. haha.. eller jag är nästan alltid nöjd med honom iaf :)

Vi tränar just nu för Karin Eckert och Jonna Friman :)

Million står i samma stall som Emelie har polo. hon kommer nog berätta mer om det senare :)


En bild på mig och million på hoppträning för någon dag sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0