Träningen

Million va väldigt seg i början, men blev otroligt pigg såfort vi började hoppa.
Tom lite stark :( det har han ALDRIG varit innan! Men inte så hemskt mycket..

Vi började iaf hoppa fram på mini-små kombinationer, som vi sedan gjorde till en rak linje med
räcke-ett galopp-kryss-3,4galopp-kryss-räcke.

efter det hoppade vi lite olika saker, linjer banor osv.
Allt funkade ganksa bra, förutom kombinationen. Vi kom nära hela tiden och uschhh :s

Men det är bara tagga om och ta med sig kryckorna till tävlingen.
(får så sjukt ont i mina knän när jag hoppar..)

Men jag är nöjd med ponnyn, som fick en dusch och massa god mat efteråt :)


bild från förra hoppträningen :)

nu ska jag duscha!


Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Fint den hoppar :D

2011-04-28 @ 22:15:46
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0