Miss U


















Åh, Min fina prinsessa <3

Jag kan bara inte förstå varför just du & jag skulle skiljas från varandra?
Jag vill inte förstå varför du skulle bli sjuk och försvinna från denna jord.
Du om någon var värd ett långt och fint liv, du kämpade verkligen in i det sista.
Och du har lärt mig så enormt mycket, jag har lärt dig mycket.
Vi tillsammans lärde oss allt som vi behövde veta. Vi var oslagbara.

Min högsta önskan är att bara få träffa dig en sista gång, klappa dig och få gosa med dig, en sista gång.
Tanken på att jag aldrig mer kommer änns få se dig, få pussa din mule eller få sitta på din rygg gör mig galen.
Det var du som gjorde hela mitt liv värt att leva, det var du som lyste upp allt i mörkret.

När du alltid var så glad, det finns ingen häst på denna jord som var så snäll, det kan jag lova.
Du kämpade tröts din sjukdom när ingen trodde på oss, det var du&jag mot världen. <3


Hoppas att du har det bra tillsammans med Linn, Sedra, Grålle & Mirello.



Vila i frid, Finaste Madicken <3



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0