reegn

har regnaqt konstant hela dagen.

jag har iaf varit ute på en mini promenad med million. han va supermysigg <3

efter det red jag pirre :) det spöregnade så det blev dressyr i ridhuset idag igen.
idag var han lite piggare, galoppen var väldigt svår idag, men traven funkade bättre!
red samtidigt som jonna & capitis, och jag typ dööör. jag vill ha min egna ponny!!

jonna och pitis gjorde typ piruetter och samlingar, lixom allting!
och det va så kul att göra allt sånt på min lilla miljon <3
kommer aldrig mer änns få känna den känslan :(

ajja, är iaf nöjd med pirre för dagen :)

sedan skyndade jag mig hem för att åka till Jonna, min vän som tog studenten idag :D
Grattis bästa jonnis :* <3

efter det åkte jag upp till pommen, tog in honom och myste lite :)

nu ska jag till nora, kolla film oså :)
imorgon ska jag rida pommen och gå med million :)


ha de bra!

/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0