rubrik eller nått?

Yes, Skolan var fett soft då vi kollade på Sunes sommar och städade skåpen.
Vi fick sluta sist av alla klasser och jag fick världens utbrott på en utav våra lärare, det är jag skitstolt över, haha!
det va såå rätt åt henne, hon har tappat bort flera tusen utav mina papper!
ajja, så då stack jag och jennie iaf.

sen va de så jäkla varmt så jag gick och la mig och sov jättelänge.


min smutsgris <3

sen åkte jag upp till stallet så kom pappa dit, han fick en ordentlig kurs idag ;)
bara för vi ska ju till liseberg imon, och han ska gå med million, och allt måste ju vara perfa med min häst jämt,
så jag litar inte på någon annan alls, bara mina föräldrar, jonna och mella. Men pappa kommer nog fixa det bra ;)
jag ska ta hand om million imon bitti oxå så jag inte kommer dö av saknad ;)

hehe, men million skötte sig jättebra idag iaf! men han dummade sig någon gång, vilket var ''bra'' ifall han gör det med pappa imon, så jag kunde visa hur han skulle göra :)


promenad i våras :)


hoppas han blir bättre så han får gå på bete!
han blir fet som en elefant, men veterinären säger att det inte skadar honom så då är det bara bra.
för det älskar han, haha!


bild från betet förra året :) min BIFF! <3



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0