Idag.

Knappt någon skola idag, då det är flera lärare som är lediga osv.
Så vi hade bara bild och idrott och slutade därför 10 över 11. Jätteskönt!

Jag får ju ingen sovmorgon för million ska ju ha medicin varje morgon, så därför ska jag vila lite nu.
Är så sjukt trött.

Ska rida pirre i eftermiddag och förhoppningsvis vara med på dressyrträningen för jonna :)
ska bli jättekul och rida honom!
om det inte finns plats i någon grupp så rider jag bara i ridhuset, lite dressyr.

Million ska få vandra två promenader idag. Och bli av med liite energi iaf, hoppas jag.


Men nu ska jag checka film!



En bild på Pirre & Emma från forserum förra veckan :)


/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0