Utvärdering

Igår va vi på Gislaved- Anderstorps Ryttar Förening.

-Tävlingsbanan: En superstor fin och bra bana med superbra underlag.

-Framridning: Bra , lite mycket folk men det spelade inte så stor roll, alla tävlande kunde reglerna, aningen dammigt, men bra för att det va så himla varmt.

-Framhoppning: Bra underlag, liite dammigt men inte så farligt. Stor paddock med samma underlag som innan.
Lagom många inne samtidigt och man kudne gå nästan direkt över till banan!

-Parkering: BRA parkering, vi hamnade typ ''utanför'' dom andra och supernära allt annat. på asfalt med lite skugga, perfa!

-Funktionärer: Superbra!

-Hinderpark: superfina hinder osv!

Övrigt: roligt och bra med stilbedömmning! speakern hördes inte över huvud taget! därför visste jag inte om jag va utesluten efter min volt eller inte, men funktionären öppnade grinden så jag antog de, haha.
karin sa tom till dom en gång för att ahn inte hördes, men ajja!

kanske bättre nästa gång :D


Jannike Hackberg och hennes fina ponny King's Tipperary får stå för bilden, från framhoppningen.
bakom det uppsatta staketet är framrigningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0