Häst:2

Min andra sköthäst hette Mary Lee, men kallades för lissan.
Hon var en gammal brun c-ponny, när jag hade henne var hon 17, så jag skulle tro hon är runt 21-22 nu.
Hon var otroligt het och pigg. Stark som bara den, och hel vild. (eller ah.. så minns ajg det iaf..)
Första gången jag red henne stack hon med mig och galopperade 10 varv innan jag fick stopp på henne..

Jag va typ livrädd för henne, och varje gång jag red så höll jag på att dö för jag var så himla rädd.
Usch va hemskt det va, men hade jag kunnat rida så hade hon varit mycket finare, hon gick i form hur lätt som helst.
Jag hade henne inte särkilt länge, men jag skulle gärna vilja veta var hon är nu.

Jag blev erbjuden att köpa henne för 5000 när hon skulle säljas, och jag fick tom det för mamma.
Men jag vågade inte x), och det va nog bra. Annars hade jag ju aldrig fått ta hand om Million eller Maddie.

Hon såldes iaf, nu vet jag inte var hon är men vill gärna veta det :)


bilder från en vinter med sötan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0