Hiss & diss

tänkte göra någon slags hiss och diss :d
Eftersom jag ska tävla dressyr imon så blir det om dressyrtävlingar denna gången :)

HISS:
*Man får veta exakta starttider så man komemr inte försent eller förtidigt.
*''Alla'' rider bra, nej men det finns ingen chans att man kan slå sin häst eler något sådant.
*1000 gånger finare, och snällare mot hästen än hoppning, ENLIGT mig, okej jag överdrev lite.. hehe.

DISS:
*Det tar så OTROLIGT lång tid!
*Det tar ett år och lära sig ett dressyrprogram!
*Det är sjukt tråkigt och kolla på andra ekipage sålänge man "bara" rider så låga dressyrprogram.

Hoppas ni förstår vad jag menar :D haha


en bild från förra jonna-träningen DRESSYR.
million ser dck ut som en vildhäst :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0