svar

maja om Hästar: 1:
har ridit hos Mannonen med, fast på deras unghästar därför har jag ganska bra kontakt med dom eller så. Ronaldo skadade sig, och höll inte längre för vanlig ridning. Dom sa att han skulle säljas som sällskapshäst/promenadhäst eller något liknande för ett tag sen, så förmodligen är han väl det nu^^ Såld är han iallafall, och det är Opal också. Filippa har två nya hästar nu :) Haha, om du ville veta dåra (a)

svar: Roligt och veta :D 
Jaa, jag pratade med mathilda ett tag innan han skulle på återbesök till vaggeryd, då jag va beredd att satsa allt för att köpa honom som sällskap till million om han inte skulle bli bra. Men han blev frisk efter det besöket och efter det vet jag inte mer. Men jag hoppas verkligen han har det bra, lilla killen! Ska ta reda på vart han är nu, om någon vet får ni gärna säga till! För denna ponnyn gillar jag till 1000! :)



Kommentarer
Postat av: Alexa4993

Awesome site!

2011-05-18 @ 12:59:00
URL: http://alexa4993.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0