svar:elin

Anonym om Hallå:
vilka bett brukar ni rida på o brukar ni variera bett? :)

svar: svarar för mig hehe :)
Jag varierar alltid bett, jag rider på 4 olika 3-delade, med olika tjocklekar och metaller och ringar.
Även ett nova och ett hack :)
Han är inte överförtjust i nova eller hack, så jag brukar växla mellan dom 3-delade :)
Ska även testa ett rakt någon gång hade jag tänkt :)
Jag varierar även nosgrimma mellan pullar, remont och inget alls :)
Dock spänner jag aldrig åt dom, så dom sitter bara där för att vara snygga ;)




en bild jag hittade någonstans... haha. fin ponny <3




Kommentarer
Postat av: erica

Va med och tävla i dagens blogg

Vinn länking till din blogg på min blogg i länk menyn och den får stå kvar där!

En speciell vinner en bloggdesign!

Tipsa gärna om denna tävling

Kram

2011-04-24 @ 21:36:48
URL: http://eliindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0