och idag..

vaknade jag ganska tidigt, då jag har haft en hel del att göra.

jag åkte direkt upp till stallet, mockade och fixade, gick en ganska lång promenad med million.
eller inte så lång men han fick äta mycket gräs! :)

efter det borstade jag honom väldigt länge.
hämtade in pirre och red igenom honom i ridhuset, han blev svettig som bara den,
han gick dessutom mycket bättre idag än vad han gjort tidigare!

fick lite mer steg idag :D
finaaa hästen <3

ska rida honom imon med :)

tina har varit här och fixat iordning mitt hår, skulle egentligen åkt in till stan men jag hann inte för jag glömde sadelkammarnyckeln i min ficka och fick med mig den hem! -.-

ni får se en bild sen precis innan jag åker! :)

(nu tryckte jag på nån knapp så allt blir i kursiv stil -.- hur ändrar man tillbaka? :S)


går inte ladda upp bild heller.

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0