A6

Har varit inne på A6 idag, med hela familjen :)

Har köpt 1 turkos bikini, ett par tygskor, vanliga billiga :)
och ett par skor till skolavslutningen, även kollat på smycken osv.

hittade även ett jättesnyggt plagg på JC! ska åka in i veckan och handla det :)

ska bara vara hemma en stund, för jag och pappa ska åka MC en sväng, och sedan ska vi till farmor.
efter det ska jag till stallet sen kan jag blogga lite igen :D


VAD VILL NI ATT JAG SKA BLOGGA OM?
KOMIGEN OCH SVARA NU, JAG BLOGGAR FÖR ERAN SKULL OCKSÅ!
OCH JAG HAR ÄNDÅ GANSKA MYCKET LÄSARE!

vissa av er är superduktiga på att kommentera :D


jag har även tänkt att börja starta någon slags grej, med att göra header till personer.
ska göra en till:
www.lovisaffransson.blogg.se till att börja med ;)


/elin

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jaag är bäst på att kommentera närja orkar x)



as bra :DD <3

2011-05-29 @ 20:56:21
URL: http://lovisaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0