åååh!

åh va glad jag blir av alla snälla kommentarer :D
tack så himla mycket!

och svaren om häst oxå..
dock har vi bestämt oss för att köpa ponny. då jag vill tävla hoppning på en ganska låg nivå.
som högst regional, och jag har inte fått chansen till det på ponny.
och jag tycker  storhästar är jättetråkiga, stora och klumpiga.

jag ska köpa ponny, och när honey fått föl om något år och den är som henne är det ingen tvekan om att jag köper den, sålänge inte hästen ärver honeys hjärtfel.
men en honeyhäst är toppen.
dock blir det ponny tills dess :)

dessutom har jag ett framtidsprojekt, hoppa in och tävla en unghäst lite senare :)
det ska bli kul! dock är han bara 1 år nu så det kommer ju ta ett tag.
Men GUD vad jag är kär i den lille hingsten, SÅ SNYGG!

tack åter igen! :)


/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0