åsiktsinlägg - animobyxorna

Här är MIN åsikt om animo's ridbyxor.
Animo är att väldigt dyrt märke som kanske nästan alla vet.
Jag tycker dock att animo har dom finaste ribyxorna nånsin! Fast priset hugger lite i händerna på en...

Men nu iår har dom kommit med en ridbyxa med ännu mera detaljer.. jag tycker att desa är urläckra!!!

Men,
om man har dessa nya ridbyxorna så ska man INTE ha några detaljer på tex sin jacka eller schabraket.
jag tycker inte att man ska ha tex scapa schabrak, animobyxorna och en jacka med mycket detaljer. (detta va bara ett exempel!)
De nya:

Utan kanske dom nya animobyxorna, jw schabrak, (utan logga) och en stilren jacka
Kommer en outfit imorgon där ni kan få lite tips av mej vad jag tycker är snyggt till dom! :)

Jag totalt älskar alla animo byxorna, totaly awesome. dock går en diss till priset... tyvärr.
från 2000 - 4000 :-

animo 2011:

lite andra favoriter bland animo:


( SÅ FINAAAAA )



Kan ingen ge mej några tusen lappar så att jag kan köpa allihopa (A) ?


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Tycker om dom understa!

2011-05-07 @ 07:40:49
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej! :) Vad händer idag då :)? Kram söt du är!

2011-05-07 @ 08:10:17
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0