dagen

skolan va rätt segt, men jaja. är den alltid?
slutade iaf tidigare för vi hade prov sist.

jag, mamma & wilma åkte direkt in till stan :)
där vi gick i massa affärer, jag köpte 2 tröjor från gina, 1 rosa och 1 ljusgrön <3333 hahahah
helt kär i dom :D
köpte även inlägg till mina tretorn. har ju ''äkta'' inlägg, som är specialgjorda för mig
i med att jag hade/har massa fel på mina hälar.. men dom är BORTA.

sedan åkte vi till eko och inhandlade ett flugtäcke till million :)
ett vitt med magplatta, utan hals. storlek 155 :O
men bättre med förstort än för litet!
dessutom va de inte så stort :)
-rekommenderas, det är super bra kvalité! kostar endast 199. ordinareie pris: 799!


efter det åkte jag upp till ponnyn, gick en promenad och han fick äta gräs och vi myste en hel del.
han lekte lite i vattnet oxå! idag va han glad, gladare än han varit på länge :')

jag längtar så mycket tills på måndag så jag nästan dör :(
vill verkligen att han inte ska ha ont.



från en jonna träning i vintras.
det va här det gick dåligt för första gången på en träning i år.
dock trampade han under sig någorlunda iaf.
men han gick fortfarane i en ganska hög och spänd form :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0