fotat

Jag fotade terrängträningen idag.
Va riktigt kul & ta bilder, jag blev inte änns sugen på att rida :S tyckte de va riktigt skönt och hålla i kameran för en gångs skull!

Idag var det emelie och polan, nora och chief, elin och garp som var med!
emelie fickavbryta i slutet då polan haltade, antagligen pga ett sår :/
men tyckte alla va superfina! :)

efter det gick jag en mysig promenix med million på ca 30 minuter :)
han skötte sig riktigt bra idag tycker jag :)


inför återbesöket på måndag så är jag beredd på det värsta, men hoppas på det bästa.


en gammal mobilbild på mig och million från gamla stallet, han hade precis legat ner.
men såfort vi tog upp kameran ville han inte ligga kvar, haha :)

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0