Hallååå!

hmm.. bloggen blir lite lidande, men men.

Idag på morgonen skulle jag gå en promenade med million, han skötte sig kanon bra tills jag märkte att chief hade rymt. haha.
men då fick han bli lite knäpp. det är inte varje dag han och jag måste vara team på gräs för att fånga in en knepp ponny..

jag ringde jonna iaf, så hon kunde fånga in chief, så han fick gå i hagen bredvid million :)

efter det var det ju skola, var rätt soft dag :) riktigt gött.

i stallet så testade jag & nora att longera chief, det gick helt över förväntan, han har antagligen aldrig blivit longerad innan. men han skötte sig exemplariskt, lilla killen :D

sedan gick jag med million han va superduktig, och han har fått lära sig två små trick :)
duktig hest <3


million och chiefen.. <3

/elin

Kommentarer
Postat av: alice

SV: E: Pommac u: Pia Ue: Värnbergs Castro :)

2011-05-19 @ 20:30:12
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0