''Maddie-hopp''

Jaaa, haha!



Jaa, här ser ni klart och tydligt hur nära hon hoppade av.
Och man tror inte hop kommer över.
Men jo! hon klarade 1 meter så, haha x)


här ser ni oxå, (detta var dock extremt, så såg det inte ut varje gång haha!)
stackars ponny busen :( men hon va alltid lycklig när hon fick hoppa, hon kunde ju hoppa 1.10 stillastående så när vi tränade och ''tävlade'' 70-80 va det ju bara busridning :D så kul <3
vill ha c-ponny igen :( <3


men det kunde se fint ut också <3


finaste ponnyn i himlen <3


skratta inte åt min underbara eftergift, men jag täntke på det extra mycket, för jag hamnade efter i just det språnget förra rundan.


Åh vad jag saknar min lilla prinsessa :(
vill verkligen inte förstå att jag aldrig mer kommer få se en så snäll och underbar ponny..
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0