Million

slänger upp massa bilder på min miljon bara för att jag älskar honom otroligt mycket <3



bilderna är ungefär från då jag fick hem honom, han gick iaf på bete och va en tjockis :)



hösten och vintern med bästa vännen och även flickvännen donna :)
(kommer ett inlägg om donnsi en annan dag)
så otroligt bra som donna och million fungerade ihop går itne änns att förstå!
helt underbart va de <3


första bilden: million & honey, dom har också fungerat ganska bra ihop :)
andra bilden: en bild i vintras.
tredje: en bild jag och pappa tog när vi var ute och tog massa bilder en dag :)
fick massa fina bilder den dagen! :)


pussssssssss <3

den översta från i våras, och den andra från sommaren, haha x)



en hoppträning för inte så länge sen.



världens finaste ponny <3



Kommentarer
Postat av: lovisa

har han fått sår på benet , kan du förklara fattar inte :o <3

2011-05-06 @ 06:43:50
URL: http://adversity.blogg.se/
Postat av: lovisa

2011-05-06 @ 06:44:38
URL: http://adversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0