Million+Garp

Skrittade garp idag, tillsammans med nora.
Men det va storm rent ut sagt, så vi travade lite på hemvägen för att komma hem fortare,
(hoppas de va okej elin, kan säga att ponnyn blev gladare av de iaf, haah!) ;)

garp fick stå inne och käka och torka en stund ( han sover ute :) )
medans jag gick med million. gick 20-25 minuter idag, och han va jätteduktig!
gick i ridhuset och på ridbanan och en liten sväng på stallplanen,  han fick käka lite gräs.
och efter det så tricktränade vi lite :) han va super duktig!

garp va också duktig idag, han är så gammal så han ska mest ha kul på sina uteritter.
men elin har gjort honom så sjukt mjuk i munnen så han är jättekul och rida :D
skills på henne ;)<3


efter stallet så åkte jag till farmor och farfar, imon är det profil-dag, och vi ska ut och gå.
jag har såklart glömt mina inlägg i stallet och måste därför åka dit imon innan skolan... suck.
ajja, ;)
börjar ju klockan tio iaf :D



fick bli en bidl på mig, och fina pommen :D
(måste tillägga att när jag red denna gången så blev jag dagen innan sparkad av alba tror jag de va.. och red med en nästan bruten arm, haha! så ont har jag ALDRIG haft ;p men men :) )


/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0