svar på kommentar

lovisa  om Million:
det var så ungefär jennys häst oxå gjorde elr han flydde från sitt arbete när samantha hade tryckt på han, så kanske nått som hon har gjort då ? <3

svar: asså under vintern har million gått i sådan hög form och släppt ryggen så han hade spänningar i hela ryggen, korset och va de nu va (a), men det medförde att han inte kunde trampa under sig och fick lägga all vikt på sina framben. Vilket då gjorde att han överbelastade det benet som varit "skadat". Men under den tiden har ryggen gjort mest ont så när samantha lossade ryggen gick han bra i några dagar. Sen kände han av frambenen, och eftersom han då överbelastat sina bakben har ont i alla ben men mest i fram. (TROR VI) detta är vad vi tror kan ha hänt , jag, mina tränare, föräldrar och lite andra kunniga människor.

Så alltså, om samantha inte hade lossat hans rygg hade han gått och haft ont tills han blivit halt på 3 ben fast han egentligen bara hade spänningar i ryggen.

Lite svårt att förklara, jag vet ju inte om det är så. Men det är vad vi tror.

Men jag hoppas på att det bara är något litet, och verkligen INTE spatt.


Kommentarer
Postat av: lovisa

det låter så som du säger ;p



kan säkert vara så då ;)

2011-05-01 @ 14:34:34
URL: http://adversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0