tack

tack, vissa av er är underbara som uppmuntrar mig med att ''S'' har tagit sönder hästar och att dom dött.
varför det jag inte emn det låter mer eller mindre som hennes fel.

skaffa er en egen uppfattning om människor. det gör jag och hon är duktig, jag har även pratat med tränare och människor som GARANTERAT är duktigare än er innan jag tog upp henne.

Million är det viktigaste för mig, han sätts i första hand, och han är som gjord av porslin för mig.

så sluta påpeka det, jag blir itne så hemskt lycklig av det ;)

självklart menar jag inte alla, men vissa av er.



Kommentarer
Postat av: lovisa

menar du mig :o ?



ja sa bara det som ''hade'' hänt med han men inget att hon är dålig för vissa passar hon super på :) !

2011-05-02 @ 06:06:17
URL: http://adversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0