three horses of scandinavia...

...är ett grymt bra märke på täcken!

men de va inte det rubriken stod för just nu, haha!
jag tog nämligtvis hand om 3 hästar idag :)

först mockade jag åt million&pirre&chief(sally). ;)

sedan red jag sallybally tillsammans med elin&elvira!
det gick bra tills elvira trillade av och chief stack iväg, haha.
men shit vilket go ponny! heeelt underbar, kom senare på att han är en kopia av ronaldo, och säkert därför jag gillar honom så mycket! jag blev HELT kär! :)

efter det gick jag en sväng med million och sedan borstade jag av pirre lite :)

vi hade en gråtstund idag, då betty blev utdömd igår, och mirello idag :(
nu är stall stommen stamm kunder i vaggeryd :( ( x) )

ajja, hoppas det går bra på måndag! :)



en utav våra sista hoppträningar, konstigt att han ser så positiv och ändå trampar någorlunda med bak om han har sååå ont?! :S
han hopapde ju ändå lixom osv.. ;o


/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0