trött

trött på allt som har med hästar att göra.
garp va superduktig idag trots min dumma inställning!

han är ganska gammal så blev en ganska ''kort'' träning, men han va superduktig och ställde upp trots att jag red som en kråka.

men jag är helt enkelt trött på allt som har med hästar att göra, har varit det i några dagar oxå..
men vi får se vad som händer, jag ska rida rubin i helgen kanske.
efter det VILL jag inte rida på länge. jag vill inte ha någon mer häst och ja,
så kanske de inte är om några dagar, men just nu är jag verkligen trött på allt som har med hästar att göra typ.

jaa, asså million stannar ju fortfarande hos mig såklart men ändå.



inget får mig att skiljas från min bästa vän.<3



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0