ang. bloggen.

jag tänker inte blogga alls mycket då det inte finns någon mening..

''idag åt million sin medicin sen gick vi till fältet och tillbaka''
tjoho lixom?
nej inte alls.

skriver om jag har lust, på bra humör eller det har hänt något roligt.
för just nu är jag så sjukt ledsen.
jag är hemma från skolan, pluggar hemifrån istället.

ska dock till skolan imon och göra 1 nationellt prov. men jag måste upp till million varje morgon för att spruta i honom medicinen. och sedan ge lunch runt 12. (eller lunchen kan stallägare ge hoppas jag :) )
och så måste jag spruta i honom medicinen varje kväll också.

plus att jag på någotvis måste se till att han inte kan springa över huvud taget.
då är allt förstört.

samtidigt som jag måste satsa ALLT på skolan just nu.
men jag har iaf bestämt mig för att om det går åt helvete med million ska jag inte gå på gymnasiet det här året.


hoppas vi ses och hörs!
finns inget att ta kort på heller, en ponny i en box är inget speciellt att se?!



världens finaste. <3
du är inte värd detta, men vi ska klara det. tillsammans <3



Kommentarer
Postat av: Tilda

sv; Hej Elin!

Vad tråkigt att Million har blivit skadad, jättesynd! Vad kul att du tycker om Enta :) Hon finns kvar och det är inga som har provridit henne hittils, dock många som har ringt och mailat.

Med mig har hon startat Lc hoppning, men hon säljs nu främst dom dressyrponny eftersom hon mest tycker om att hoppa på lägre nivå. Men tränar man henne rätt är jag nästan säker på att hon kommer kunna tävla iallafall på lokalt.

Hon har aldrig varit allvarligt skadad, dock hade hon en inflammation i bakbenet i vintras, men det händer tydligen de flesta hästarna och det är inget som kommer att märkas enligt veterinären :)

Kram!

2011-05-11 @ 05:54:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0