Bloggar

Tänkte skriva om lite bloggar jag läser:

först de som inte har med hästar att göra:
www.Kissie.se , jag tycker hon är en rolig prick med lite för lite vett i huvudet :P
www.Paow.se, den bästa storbloggaren enligt mig.
www.Micahs.se, kul och läsa om en ung mamma.
www.Fokis.se, sjukt söt tjej som visar upp en massa annorlunda och spännande i bloggen.

kollar även blondinbella, dessie, kenza osv när jag har tid :)

''Kända'' hästbloggar:
www.dressyrmupparna.se gillar dom inte alls längre, säger inte varför men jag följer bloggen för den är intressant
www.teamsl.blogg.se gillar verkligen linn&sofia, dom rider bra och tar hand om hästarna bra! även sjukt mogna!
www.carlssonpataket.blogg.se älskar hennes utrustning och allt annat haha!
www.ponnysanning.blogspot.com en bra skvallerblogg
www.ponnyochryttare.blogg.se följer andrea dag som natt!
www.elviraochklara.blogg.se älskar ju elvira som ni redan vet :)
www.isabellanilsson.devote.se gillar henne, och hennes hästar.
www.oliviaweslien.blogg.se läser för att jag gillar henne ;d


tror de va alla? ;o

mina vänner:
www.equespony.blogg.se
www.lisacandemyr.blogg.se
www.jennienyborg.devote.se


läser även tävlingsryttarinorr, tove abelssons blogg osv, ,lite allt möjligt när jag hinner, men dom som är ovanför följer jag dygnet runt ;)



/elin

Kommentarer
Postat av: lisa

YAY :D ♥

2011-05-26 @ 00:10:12
URL: http://lisacandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0