polo + åsiktsinlägg senare ikväll

igår när jag skulle ta av polo sitt täcke så hade hon fått två jätte stora sår på frambenet...
Så att det va bara och borsta av henne rent och sen tvätta såret med vatten och sedan med jodopax.

Sen när jag hade gjort det så såg jag att hon även hade fått ett till sår, fast uppe på ryggen.
Och det lustiga är att.. hon har täcke på sej (!?) och det va lixom 25 cm innanför täcket.. så jag vet inte hur hon har lyckats med det.
men problemet va att hennes gelé pass sitter där.. så jag kunde inte ha den så jag fick låna elin's fårskinnspadd.
Men då va det inte något jämt tryck så att då va det inte bra då heller x)

Så jag skrittade bara i 10 min.

dagens ridning:
Åkte till stallet på morgonen för att kolla såret, såg bättre ut idag iaf.
Sen så va det ju skola (-.-) och sen så åkte jag in till stan med Anna och vi hade det jätte mysigt!
Shoppade ett linne, solglasögon och godis! 
Och sen så åkte jag upp till stallet o mockade och sen red ljag barbacka på banan med hackamoret.
gjorde mycket, galopp , halt , galopp, halt, galopp , skritt, galopp, halt osv...
Hon skötte sej jätte bra!
Kommer en liten åsikts inlägg om animo byxorna snart.. HÅLL UTKIK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0