beslutsångest

har alltid beslutsångest över vilka färger osv jag och million ska ha på tävling..
på lördag är det regional LB och LA.

1: Svart!
Schockemöle schabrak + luva
equigard senskydd, eskadron boots fram.

svart tröja (kavaj om det är väder för de)
blå säkerhetsväst.
gråa tretorn och grå top rider hjälm.



2. Blå
*Antingen ett blått ''rundat'' schabrak från hööks + luva.
*Blått hoppschabrak från hakarpsryttarförening + charlies sponsor.
*svarta equigard skydd eller svarta jacson.

blått spö
svart tröja(kavaj.. svart eller blå)
blå säkerhetsväst
gråa tretorn eller svarta de niro, samma hjälm.



3: Rött:
Schabrak + luva (kommer inte ihåg märke ;s) med vit och svart passpoal
röda JW skydd

rött spö
svart tröja(kavaj...)
blå säkerhetsväst
gråa tretorn eller svarta de niro, samma hjälm.




Svart.


Rött schabraket är aningens stort ;)


blått: hööks schabraket


blått hakarps schabrak.



HJÄLP MIG!!! VET VERKLIGEN INTE VAD JAG SKA HA!

har haft rött och svart iår, så funderar på blått, rött är nästan helt uteslutet..




Kommentarer
Postat av: jennie

BLÅTT :D men jag gillar ditt svarta :j höhö

:* <3

2011-04-27 @ 08:54:55
URL: http://jennienyborg.devote.se
Postat av: sara

det röda var verkligen jättesnyggt!

men annars det blå :D

2011-04-28 @ 09:59:48
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0