hallå

nu är jag färdig med allting i stallet, jag har mockat, putsat, tvättat, duschat ponny, valt schabrak osv, fodrat alla hästar, släppt in (gjorde iofs elin&emelie.....) , umgåtts me johanna, ridit, pussat på min ponny, torkat ponnyn, stratchat häst och mig själv, käkat, gosat med katter, gosat med fölisen, och en hel del annat....

Ridningen gick iaf ganska bra, red igenom skritten och traven, tog lite glaopp och 2 hopp över våran ministock. Bara för att få till sprången och komma rätt.
Han gick i väldigt bra form men tripapde fortfarande lite bak. Men det kommer nog med tiden hoppas jag.
Han va lättare att svänga idag iaf :)


bild från en träning..


ska se om jag hinner skriva något ordentligt.. jag har en del att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0